КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
У закладі дошкільної освіти реалізуються завдання Базового компоненту дошкільної освіти:
· заклад дошкільної освіти здійснює освітній процес за програмами, затвердженими в установленому порядку;
· організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною різних компетентностей відповідно до освітніх напрямів, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти;
· у закладі дошкільної освіти створюються умови для реалізації варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти (Освітній напрям «Мовлення дитини. Основи грамоти»).
У закладі дошкільної освіти здійснюється внутрішній моніторинг стану і результатів освітньої діяльності:
· рівень сформованості компетентностей різних вікових груп з’ясовується у процесі здійснення моніторингу рівня засвоєння програмового матеріалу дітьми раннього та дошкільного віку, отримання антропометричних даних та встановлення рівня нервово-психічного розвитку дітей раннього віку в процесі спостереження за життєдіяльністю дітей;
· інструментарієм здійснення моніторингу якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти є кваліметрична регіональна модель моніторингових досліджень;
· за результатами здійснення моніторингових процедур педагоги планують корекційну діяльність з дітьми раннього та дошкільного віку, а також індивідуальну роботу.
Здійснюється аналіз стану освітньої діяльності, приймаються відповідні управлінські рішення.
У закладі дошкільної освіти забезпечено дотримання вимог до розпорядку дня та навчання, організації життєдіяльності, рухової активності дітей:
розпорядок дня здобувачів дошкільної освіти у вікових групах відповідає:
- гігієнічним нормам щодо тривалості сну;
- організації різних видів діяльності та відпочинку, у тому числі
навчальних занять;
-тривалості перебування на свіжому повітрі, рухової активності, кратності приймання їжі;
гранично допустиме навчальне навантаження на здобувача дошкільної освіти у закладі дошкільної освіти відповідає віковій групі.
Коментарi